شناسه خبر : 77565
جمعه 21 شهريور 1399 , 13:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جهاد ادامه دارد...

شناسایی مشکلات مناطق محروم بلوچستان توسط جانبازان/فیلم

جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان به شناسایی مشکلات در دیدار با خانواده شهدا و معلولین روستاهای محروم بلوچستان پرداختند.

فاش نیوز - جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان به شناسایی مشکلات در دیدار با خانواده شهدا و معلولین روستاهای محروم بلوچستان پرداختند.

  در پی حرکت جهادی پیشین و نیت خداگونه‌ی جانبازان گروه جهادی حاج احمد و باشگاه ستارگان ایثار تهرانپارس، این قهرمانان با بازدید از خانواده محروم شهدای روستاهای دورافتاده بلوچستان و همچنین شناسایی خانواده های دارای اعضای معلول، به بررسی مشکلات و سختی های زندگی ایشان پرداخته و از خیرین و نیکوکاران عزیز به ویژه قشر همیشه فداکار ایثارگر و جانباز درخواست یاری دارند تا بتوانند با جمع آوری خیرات خیرین، به داد این محرومین دورافتاده از امکانات برسند.

 این جانبازان سختکوش و ایثارگر، همچنان نشان دادن رنج های مردم مناطق محروم و کم امکانات سیستان و بلوچستان و رسیدگی تا حد امکان به مشکلات ایشان را در مسیر خدمت رسانی خود در پیش گرفته اند و در این مسیر نیازمند همراهی مردم خوبمان هستند.

خیرخواهان با نیت قربت الی الله و با توسل به جگرگوشه ی امام حسین(ع) کمک های نقدی خود را به شماره حساب ذیل واریز بفرمایید.

حساب شبا شماره:
IR400550015480006251956001
بانک اقتصاد نوین
بنام حسین اسرافیلی و اکبر حسین زاده

 

و یا کارت بانک انصار

به شماره 6273811041091890 بنام اکبر حسین زاده

download

download

download

اینستاگرام
جواب این بنده های مظلوم خدا رو کی باید بده؟
این فیلمارو به اون قاضی نشون بدین که برا طبری حکم آبدوغ خیاری صادر کرد.
خدایا! صاحب زمان مارو بفرست.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi